Телефонска поддршка за време на работното време

Комуникација со клиентот во текот на работното време

Преглед на услугата

Swan им нуди на клиентите можност постојано да имаат контакт со нашата канцеларија секој работен ден за секое барање или информација што ви е потребна за вашиот дом.

Тимот на SWAN секогаш ќе биде достапен да комуницира со клиентите за какви било проверки или неправилности што може да се најдат во вашиот дом, како и да ви понуди поддршка за се околу домот, со цел да бидеме што е можно потранспарентни за се што може да се случи во домот на клиентот.

Клиентот SWAN може да го контактира преку е-пошта (info@swan.mk), на телефонскиот број на канцеларијата (+389 (0) 72209100) на Viber и WhatsApp, додека ние ќе се обидеме да одговориме во рок од 24 часа.

За дополнителни информации можете да ја посетите веб-страницата swan.mk.

Контактирајте не