Shërbimet tona
- Pastrim gjeneral para arritjes në shtëpi
- Pastrim pas largimit nga shtëpia
- Pastrimi mujor dhe sipas nevojës
- Raportimi i defekteve/gabimeve
- Paketë dimërore
- Mbulimi i mobileve
- Komunikim me klientin gjatë orarit të punës
- Ruajtja e çelësave në kasafortë
- Mirëmbajtja e Kopshtit
- Kositja dhe ujitja e kullosës
- Largimi i barit të keq
- Pastrimi i gjetheve
- Larja e oborrit
Komunikim me klientin gjatë orarit të punës
Përshkrimi i shërbimit
Swan ju ofron mundësinë klientëve që vazhdimisht të kenë kontakt me zyrën tonë çdo ditë pune për çdo kërkesë apo informacion që ju duhet për shtëpinë tuaj.
Ekipi i SWAN gjithmonë do të jetë në dispozicion për të komunikuar me klientët për çdo kontroll apo parregullsi që mund të ketë në shtëpinë e tuaj, si dhe per t’ju ofruar mbështetje për çdo gjë rreth shtëpisë, me qëllim që të jemi sa më transparent për gjithçka që mund të ndodhë në shtëpinë e klientit.
Klienti SWAN mund të na kontaktojë përmes e-mail (info@swan.mk), në numrin e telefonit të zyrës (+389 (0) 72209100) në Viber dhe WhatsApp, ndërsa ne do të mundohemi t’u përgjigjemi brenda 24 orëve.
Për informacione shtesë mund ta vizitoni ueb faqen swan.mk.