Shërbimet tona
- Pastrim gjeneral para arritjes në shtëpi
- Pastrim pas largimit nga shtëpia
- Pastrimi mujor dhe sipas nevojës
- Raportimi i defekteve/gabimeve
- Paketë dimërore
- Mbulimi i mobileve
- Komunikim me klientin gjatë orarit të punës
- Ruajtja e çelësave në kasafortë
- Mirëmbajtja e Kopshtit
- Kositja dhe ujitja e kullosës
- Largimi i barit të keq
- Pastrimi i gjetheve
- Larja e oborrit
Raportimi i defekteve/gabimeve
Përshkrimi i shërbimit
Pasi SWAN mbanë përgjegjësi për shtëpinë tuaj, ekipi jonë realizon kontrolle kur ju nuk jeni në shtëpinë tuaj, për sigurinë tonë dhe tuajën.
Në rast të ndonjë defekti të mundshëm ekipi jonë do të lajmëroj administratën e SWAN, pas së cilës do të kontaktohen pronarët e shtëpisë për të informuar për defektin e mundshëm.
Poashtu SWAN do t’ju ofrojë ofertë për rregullimin e defekteve, me qëllim që mos të shkaktohen dëme të mëdha. Kjo do të realizohet me profesionalizëm nga ekipi jonë, si dhe do të ketë çmim të veçantë, që nënkupton se administrimin e bëjmë ne, ndërsa pagesa (mjetet dhe mjeshtri) bëhet nga klienti.